31.07.2013

Moje rysunki :D

W poprzednim poście pisałam o tym, ze czasem rysuję by się odprężyć :)
Najczęściej rysuję konie więc myślę, że będziecie zadowoleni :)

Łapcie kilka fotek moich rysunków :)



1. Koń "arabski" rysowany pastelami : D



















2. To również miał być arabek, ale jakoś nie jestem do niego przekonana :/




3. To jest kompletny nie wypał (pierwszy rysunek pastelami suchymi :/)  Muszę jeszcze poćwiczyć ; D





















3. Pampero (nieskończony) Nie wiem czy kojarzycie, ale na FB jest fanpage dosyć popularniej pary (Pampero i Iza). Na tym nieskończonym rysunku widnieje właśnie jej koń Pampek <3


No więc czekam na wasze oceny, krytykę przyjmę na "klatę" ponieważ krytyka to dobra rzecz : D


Miłego dnia Kochani : )  ~kopytkowelove

7 komentarzy:

  1. Anonimowy8/01/2013

    Ładnie Ci idzie rysowanie :).
    A Pampero kojarzę :).
    U mnie nowy wpis :).
    Zapraszam,
    Karo :)
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pampero <3 Od razu poznałam ;)
    Bardzo ładnie rysujesz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent. Twoje rysunki są cudowne. Też bym chciała tak umieć rysować :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    schleich-oliwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ^.^ Paaaaaaaaampek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten pierwszy i drugi arab :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent! Po prostu prześliczne *-*

    OdpowiedzUsuń