30.07.2013

Tak jak napisałam w poprzednim poście zrobiłam customa na jednej z moich figurek :)
Nie jest on najlepszy i niestety nie jest malowany specjalnymi farbami, ale w najbliższym czasie mam zamiar je zakupić i podejrzewam, ze będę przemalowywać jeszcze kilka figurek :D

No chcieliście zdjęcia więc wstawiam. Wiem, ze nie sa najlepszej jakości :/
I od razu piszę, że ten custom nie jest skończony + zaczęła odpadać biała farba tylnej prawej nogi ;c
No ale cóż zrobić przy barku profesjonalnych farb :/

No to czas na zdjecia :D





























Wiec jak sami widzicie nie jest to najlepsze malowanie, ale zawsze trzeba od czegoś zacząć.. Jeszcze mój kochany telefon nie chwyta cieniowań -.-"

Ale pomińmy ten fakt XD

Mam dla Was jeszcze 2 zdjęcia Lidera z jelonkiem Bambi xD Tak jakoś mi się nudziło przed chwilą :)


To łapcie :)























O i jeszcze kilka nowinek Wam sprzedam :D

Jakoś ostatnio, tak dokładniej to chyba 19 lipca  odbył się u mnie w mieście (Częstochowa) koncert o nazwie ReggaeOn i nie uwierzycie kto zagrał !!  Niektórzy ich kojarzą, niektórzy nie. Zespół założony przez 2 braci i ich kumpla.. Kto wie.?? No kto.? Jak nie wiecie to już Wam mówię !!!
Natural Dread Killaz !!!!!

Niestety nie było głównego założyciela, czyli Mesajaha, ale był Paxon i Janaz !
Zgarnęłam autografy na ręce i mam z nimi zdjęcia <3 <3 <3 



Najpierw fotka z Paxonem <3  ( Nie patrzcie na mą krzywą twarz ) XD






Zdjęcie z Janazem <3 <3



Powiem Wam, że chłopcy dali czadu <3 Chcę więcej takich koncertów, całe miasto tętniło w tedy miłością <3


Na dziś to chyba tyle.. Chociaz nie jeszcze jedno.. Lubię czasem tak dla odprężenia sobie porysować, chcecie zobaczyć kilka moich rysunków.?

Teraz to wszystko. :) Miłego dnia Kochani :D ~kopytkowelove

2 komentarze:

  1. Chcemy xD Custom lepszy niż mój pierwszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/08/2014

    Jakimi ty to malujesz farbami?

    OdpowiedzUsuń