14.04.2013

Kolejne udane dni :)

Hejoo kochani blogowicze : **
Jak minął dzień.? Mi wspaniale. <3  Zrobiłam kilka nowych rzeczy dla misiorków. A co do tego ogierka QH, którego wczoraj kupiłam.. Jak dobrze pamiętacie nie potrafiłam mu wczoraj imienia wymyślić więc miś był bezimienny, aż do... dzisiejszego poranka : D   Wstałam i do razu po przebudzeniu pomyślałam sobie Apollo. Tak, będzie mieć na imię Apollo. <3  Teraz Apollo dobrze dogaduje się z Liderem pomimo iż obaj są ogierami. : )
Poniżej wstawię Wam zdjęcia poszczególnych rzeczy zrobionych przez ostatnie 2 dni :)

Apollo i Lider.

Apollo w nowym kantarku. Ślicznie mu w tym kolorze <3

I znów Apollo.

Szamiemy sobie na padoczku <3 <3

Popatatajmy gdzieś razem, daleko, gdzie nie sięga wzrok... <3

Mała pogoń za Liderem ; D. 

Prowizoryczne sanie na zimę XD Trzeba zrobić inną uprząż. : D

A teraz kolejna fotka z saniami : D

Taki tam początek parkuru <3


Apollo w swoim nowym boksie. Będzie go dzielił z Liderem <3

Apollo pięknie pokonuje drążki. Ma tyle gracji w sobie, kocham go za to <3

Kolejna foteczka w boksie, tym razem z innej strony : D

No czy ten ryjek nie jest przesłodki.?

Lider i Apollo razem w boksie. ; D Jak na 2 ogiery to bardzo spokojni są. ; )



 
Nowa derka <3 z czerwonego filcu, zapinana na rzep i do kompletu czerwona prezenterka z uwiązem ; D

Teraz zdjęcie od przodu :D

 Nowy komplet. Czerwony czaprak i owijki : D


W tym kompleciku wygląda jak kucyk do polo XDD


I raz jeszcze w nowym kompleciku. Uroczy jest <3

A teraz coś co nie do końca mi się podoba. Jest to ozdoba na szyję na pokazy, ale nie jest za ładna. :/

I nowości ze stajni. Było małe przemeblowanko w siodlarni i teraz jest tam szafka na sprzęt jeździecki.

I znów zdjęcie tej niefajnej ozdoby :(


I nowe miejsce na szczotki i resztę sprzetu. :)

A tu jeszcze na koniec kolejne zdjęcie z saniami :)

Dziś głównym modelem był Apollo. Podziękujcie mu zostawiając komentarze  .







































































































































































A teraz wybaczcie, ale lecę spać bo to już 24:22 XD
~kopytkowelove
























1 komentarz:

  1. Anonimowy7/09/2013

    Piękny blog zapraszam na mój http://stajnia-koni-schleich.bloog.pl/?smoybbtticaid=610e9b

    Aha wiem skąd masz stajnie z Horselandu :))))

    OdpowiedzUsuń