20.04.2013

Nowy mieszkaniec stajni i konkursy. : )

A więc tak moja "kochana" 4 letnia siostra zarażona przeze mnie pasją do koni i od niedawna zbieraniem schleich zamarzyła sobie by mieć własną figurkę. Tak więc po długich namowach mojej siostry skierowanych w stronę odbiorcy w tym wypadku nasza mami, zgodziła się by jej go kupić. W czwartek wybrałyśmy się więc do Galerii,a konkretniej do sklepu Smyk w poszukiwaniach klaczy dla mojej siostry. Po 10 min oglądania wszystkich wystawionych figurek, mała stwierdziła, że bierze karosrokatą klacz Appaloosa. Traf chciał, że chciałam ją kupić przy najbliższym przypływie gotówki, ale cóż tak czy siak znajduje się w naszej wspólnej stajni. Ale teraz najlepsze. Zapytałam Vikę (tak ma na imię siostra) jak da jej na imię. A jak pamiętacie mój ostatni nabytek na imię ma Apollo, więc mała stwierdziła, że jej klacz bedzie mieć na imię Apollica. Hahahha XD  Przez pół dnia tłumaczyłyśmy jej z mamą, że nie ma takiego imienia. Co najwyżej może nadac jej imię Apollina, ale nie. Ona się uparła na Apollicę więc tak została. Ale uwaga. ! Wczoraj za moja namową zmieniła jej imię na Łatka <3  Wiiiiii : D  ; D 
Mam nowe zdjęcia. Musiałam zrobić ponieważ robiłam małe przemeblowanie w stajni. Siodlarnia została przeniesiona całkowicie na górę, a na dole mieszczą się teraz 2 boksy. Jeden mniejszy dla Łatki, a drugi jest o wiele większy bo mieszkają tam razem Lider i Apollo. Ponad to  chciałam Was poinformować, że firma Schleich zorganizowała konkurs który zaczął się 18.04. , a skończy się 31.07. 
Konkurs polega na zebraniu 8 pieczątek sklepu po zakupie jakiejkolwiek figurki Schleich. O kupon można prosić przy kasie. Ale wracając do tematu. Po zebraniu 8 pieczątek wysyłamy kupon z zaznaczonym zwierzatkiem jakie chcemy otrzymać. :) 
Kurde miałam na aparacie dla Was tyle ładnych zdjęć i lipa. Nie da się przesłać na kompa ;cc
Poniżej wrzucam też przemeblowaną stajnię i zdjęcia Łatki. :)

Mam do Was prośbę, zacznijcie komentować, proszę. Dacie mi dzieki temu motywację do pisania kolejnych postów. :)


Kupon wygląda tak :)









4 komentarze:

  1. Hey :) Łatka to klacz Pinto ;) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/22/2014

    Ładna stajnia tylko że Łatka to Pinto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, nie wiem co mi w tedy strzeliło XD

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, moja siora zmienia jednej z swoich figurek co chwilę imię, najpierw była Tarinka obecnie chyba jest Gwiazdka :P
    możesz luknąć też do mnie, mamy trochę zbliżoną tematykę amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń